Sıkça Sorulan Sorular
Siparişinizin tamamını ya da bir kısmını iptal veya iade etmek için “Hesabım” sayfası içerisinde “Siparişlerim” sekmesinden işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Ayrıca işlemleriniz için (hafta içi 08:00 -18:00), 0850 222 33 11 numaralı destek hattımızı arayabilirsiniz.
Ürünleriniz teslim edildiği zaman faturanızda ürünleriniz ile birlikte size teslim edilecektir.
Siparişiniz geldiğinde faturanızı bulamadığınız takdirde (hafta içi 08:00 -18:00), 0850 222 33 11 müşteri hizmetleri numaramızı aradağınız takdirde faturanızın bir kopyasının siparişte kullandığınız e-posta adresine gönderilecektir.
Online olarak aldığınız Siparişinizin tamamını ya da bir kısmını iptal veya iade etmek için “Hesabım” sayfası içerisinde “Siparişlerim” sekmesinden işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Ayrıca işlemleriniz için 0 850 222 33 11 numaralı destek hattımızı arayabilirsiniz
Ürünleriniz siparişte seçmiş olduğunuz teslimat adresine gönderilecektir. Ürünlerin ayrı ayrı adreslere gönderimi ne yazık ki mümkün değildir. Dilerseniz siparişlerinizi iade edip adres değişikliği yapabilirsiniz.
Eğer kredi kartınızdan sipariş tutarının tahsil edildiğini ancak siparişinizin oluşmadığını düşünüyorsanız, 0 850 222 33 11 numaralı destek hattımızı arayabilirsiniz. (hafta içi 08:00 - 18:00) Hesaplarımız incelenerek en kısa sürede size konuyla ilgili geri bildirim yapılacaktır.
Böyle gibi teknik sorunlar ile karşılaştığınızda, hata aldığınız sayfanın ekran görüntüsünü iletişim bilgilerinizle birlikte eticaret@mondi.com.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz. Konuyla ilgili araştırma yapılıp en kısa sürede sizinle bilgi verilecektir.